Materiał: 50% akryl, 50% poliester
Model damski
Elastyczna
Rozmiar: L/XL (obwód głowy od ok. 57 cm)
Dwuwarstwowa - poprawia komfort termiczny i ochronę przed wiatrem
Od wewnątrz podszyta polarem
Ciepła i miła w kontakcie z ciałem
Dwa warkocze z pomponami
Kolor: fuksja/biały/różowy
Odnowione logo i wizerunek, dedykowany marce zespół marketingowy, ambitne plany – polska marka Outhorn rusza na podbój rynku outdoorowego. Outhorn należy do firmy OTCF, tej samej która pod swoimi skrzydłami posiada markę 4F. Produkty 4F i Outhorn powstają dokładnie w tej samej fabryce. Outhorn istnieje w portfolio OTCF od 1996 roku, niemniej właśnie teraz – ze względu na strategię firmy – redefiniowano miejsce Outhornu zarówno w portfolio spółki, jak i na rynku odzieży sportowej w Polsce.
Zwiększony asortyment – kolejne kolekcje są dwukrotnie szersze niż analogiczne w roku minionym. Oferta przeznaczona jest dla osób, dla których liczy się głównie radość czerpana z aktywności, a nie ekstremalne osiągi. Którzy chcą kupować atrakcyjną odzież sportową o optymalnych parametrach technicznych. Konkurenci w tym segmencie często nie przykładają należytej uwagi do designu. Outhorn chce właśnie w tym aspekcie powalczyć o klienta, czyli mają być to świetna relacja jakość−cena i bardzo atrakcyjny, zgodny z aktualnymi trendami wygląd.
Wymiary* bezpośrednio z czapki Dora:
Rozmiar: L/XL (obwód głowy od ok. 57 cm)