DARMOWA DOSTAWA OD 500 ZŁ KURIER 12 ZŁ WYSYŁKA 24H

Dostawa

Dostawa i forma płatności

 

12zł

Firma kurierska DPD (wpłata na konto)

17zł

Firma kurierska DPD (pobranie)

 

Zakupy powyżej 500 zł (wpłata na konto, wysyłka kurierem)

 

 

Płatności

Płatności online

 

Dane do przelewu tradycyjnego

Adres

High Outdoor Group

ul. Wiedeńska 38, 60-683 Poznań

Numer konta

mBank

83 1140 2004 0000 3202 4338 1956

Tytuł przelewu

W opisie przelewu prosimy podać numer ID Twojego zamówienia

Przesyłka zostanie wysłana do 24h po zaksięgowaniu wpłaty.

Monitorowanie przesyłek

Monitoruj swoje paczki online w dowolnym momencie.

Wszystko co musisz zrobić to kliknąć w jeden z poniższych bannerów oraz podać jeden lub więcej numerów paczek w oknie wyszukiwania, które pojawi się na ekranie.

Informacje o dostawie

Zakupione produkty wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, od poniedziałku do piątku.

Czas dostawy przez firmę kurierską wynosi 1 dzień roboczy (nie licząc zdarzeń losowych).

Po nadaniu paczki odbiorca otrzymuje mailowe potwierdzenie wysyłki i numer nadania. Jeśli odbiorca większą część dnia przebywa poza miejscem zamieszkania, warto podać adres do pracy i godziny pracy lub inny adres, pod którym będzie obecna osoba uprawniona przez Ciebie do odbioru. Dużym ułatwieniem jest również podanie numeru telefonu komórkowego, który może ułatwić kurierowi ustalenie szczegółów dostawy.

Odbiór przesyłki

Dla swojego i naszego spokoju, po podpisaniu odbioru przesyłki,
sprawdź jej zawartość w obecności kuriera.

Podpisz odbiór przesyłki lub w przypadku pobrania dokonaj zapłaty (inaczej kurier nie pozwoli na sprawdzenie zawartości). Upewnij się, czy paczka nie jest uszkodzona lub czy taśmy nie są przerwane. Sprawdź zawartość, nawet jeśli opakowanie nie wykazuje zewnętrznych uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (uszkodzenie, kradzież itp), koniecznie sporządź protokół reklamacyjny. Będzie on podstawą dla naszej firmy, do roszczeń wobec firmy kurierskiej. Następnie skontaktuj się z nami, abyśmy mogli szybko wymienić towar i dokończyć transakcję.

Jeśli nie sprawdziłeś zawartości przesyłki w obecności kuriera, masz prawo domagać się od kuriera, który dostarczył przesyłkę, niezwłocznego sporządzenia protokołu reklamacyjnego, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dostarczenia przesyłki.