Dostawa

Dostawa i forma płatności

0zł

Odbiór osobisty

14zł

Firma kurierska DPD (wpłata na konto)

20zł

Firma kurierska DPD (pobranie)

14zł

Poczta polska (wpłata na konto)

20zł

Poczta polska (pobranie)

gratis

Zakupy powyżej 400 zł (wpłata na konto)

 

 

Płatności

Płatności online

 

Dane do przelewu tradycyjnego

Adres

High Outdoor Group

ul. Wiedeńska 38, 60-683 Poznań

Numer konta

mBank

83 1140 2004 0000 3202 4338 1956

Tytuł przelewu

W opisie przelewu prosimy podać numer ID Twojego zamówienia

Przesyłka zostanie wysłana do 24h po zaksięgowaniu wpłaty.

Monitorowanie przesyłek

Monitoruj swoje paczki online w dowolnym momencie.

Wszystko co musisz zrobić to kliknąć w jeden z poniższych bannerów oraz podać jeden lub więcej numerów paczek w oknie wyszukiwania, które pojawi się na ekranie.

Informacje o dostawie

Zakupione produkty wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub Poczty Polskiej, od poniedziałku do piątku.

Czas dostawy przez firmę kurierską wynosi 1 dzień roboczy (nie licząc zdarzeń losowych), przez Pocztę Polską 1-3 dni robocze.

Po nadaniu paczki odbiorca otrzymuje mailowe potwierdzenie wysyłki i numer nadania. Jeśli odbiorca większą część dnia przebywa poza miejscem zamieszkania, warto podać adres do pracy i godziny pracy lub inny adres, pod którym będzie obecna osoba uprawniona przez Ciebie do odbioru. Dużym ułatwieniem jest również podanie numeru telefonu komórkowego, który może ułatwić kurierowi ustalenie szczegółów dostawy.

W razie nieobecności Kupującego pod wskazanym do wysyłki adresem, doręczyciel zobowiązany jest zostawić awizo. W przypadku dostarczenia paczki przez Pocztę Polską, można wówczas odebrać paczkę we wskazanej w awizo placówce pocztowej, do 7 dni od dnia otrzymania awizo i do 7 dni od dnia otrzymania powtórnego awizo. W przypadku dostarczenia przez firmę kurierską DPD, kurier podejmuje ponowną próbę dostarczenia przesyłki w następnym dniu roboczym (po dniu pierwszej nieudanej próby doręczenia przesyłki).

Jako sklep, nie mamy wpływu na godzinę dostawy przesyłki do klienta. Dlatego, w przypadku gdy większą cześć dnia nie jesteś obecny pod adresem dostawy, prosimy o monitorowanie przesyłki na stronie www firmy DPD lub o telefoniczny kontakt z GLS w celu ustalenia godziny dostawy.

Odbiór przesyłki

Dla swojego i naszego spokoju, po podpisaniu odbioru przesyłki,
sprawdź jej zawartość w obecności kuriera.

Podpisz odbiór przesyłki lub w przypadku pobrania dokonaj zapłaty (inaczej kurier nie pozwoli na sprawdzenie zawartości). Upewnij się, czy paczka nie jest uszkodzona lub czy taśmy nie są przerwane. Sprawdź zawartość, nawet jeśli opakowanie nie wykazuje zewnętrznych uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (uszkodzenie, kradzież itp), koniecznie sporządź protokół reklamacyjny. Będzie on podstawą dla naszej firmy, do roszczeń wobec firmy kurierskiej. Następnie skontaktuj się z nami, abyśmy mogli szybko wymienić towar i dokończyć transakcję.

Jeśli nie sprawdziłeś zawartości przesyłki w obecności kuriera, masz prawo domagać się od kuriera, który dostarczył przesyłkę, niezwłocznego sporządzenia protokołu reklamacyjnego, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dostarczenia przesyłki.