-24%
Dobra cena

Polar damski PLD603

Cena z VAT

75 PLN

Produkt dostępny

99,90 PLN

Producent OUTHORN

Rozmiar

Liczba sztuk

1

24%
Dobra cena
Dodaj do koszyka

Opis produktu


Damski polar z kapturem, wykonany z miękkiego materiału dzianinowego, zapewniającego komfort termiczny i wygodę.

Thermal Plus - miękki materiał dzianinowy, utrzymuje stałą temperaturę ciała, spełnia funkcję warstwy izolującej.

Skutecznie umożliwia odprowadzanie nadmiaru wilgoci na zewnątrz, jednocześnie zatrzymując ciepło przy ciele. Bluza dopasowuje się do ciała, nie ograniczając swobody ruchów. Produkt najlepiej sprawdza się jako druga warstwa odzieży tzw. warstwa izolująca. Świetna na narty, rower i do wędrówek górskich.

Materiał: 100% poliester micropolar
Gramatura: 220 gsm
Wykonany z elastycznego, szybkoschnącego i wytrzymałego materiału
Zintegrowany kaptur chroniący przed zimnem
Dwie kieszenie boczne
Wysoki kołnierz i zamek na całej długości zatrzymuje ciepło
Listwa termiczna pod zamkiem głównym
Wewnętrzna listwa termiczna pod zamkiem głównym zabezpiecza przed utratą ciepła
Wysoka jakość użytych materiałów
Dobre właściwości termiczne
Ochrona brody (materiał na zamku)
Regulacja dołu za pomocą ściągacza i stoperów
Kolor: neonowy pomarańcz

Materiały i technologia

Polar - rodzaj tkaniny wykonanej z PET i innych tworzyw sztucznych. Charakteryzuje się hydrofobowością i dobrą izolacją ciepła, posiada dużo lepsze właściwości termoizolacyjne niż wełna, a w przypadku zamoczenia nie traci tych właściwości. Wykorzystywana jest do wytwarzania odzieży sportowej, zimowej i jesiennej, która wymaga zdolności do odparowywania potu, czyli do tzw. oddychalności.

Technologia została opracowana w 1979 roku w przedsiębiorstwie Malden Mills. Nazwa "Polar" wywodzi się od materiału produkowanego przez to przedsiębiorstwo - Polartec. Obecnie produkowanych jest wiele rodzajów polarów, w zależności od zastosowania, różnią się gramaturą (np. Polar 100 - oznacza to, iż 1 metr kwadratowy materiału waży 100 gramów) oraz właściwościami termicznymi i oddychalnością.

Producent

Odnowione logo i wizerunek, dedykowany marce zespół marketingowy, ambitne plany – polska marka Outhorn rusza na podbój rynku outdoorowego. Outhorn należy do firmy OTCF, tej samej która pod swoimi skrzydłami posiada markę 4F. Produkty 4F i Outhorn powstają dokładnie w tej samej fabryce. Outhorn istnieje w portfolio OTCF od 1996 roku, niemniej właśnie teraz – ze względu na strategię firmy – redefiniowano miejsce Outhornu zarówno w portfolio spółki, jak i na rynku odzieży sportowej w Polsce. 

Zwiększony asortyment – kolejne kolekcje są dwukrotnie szersze niż analogiczne w roku minionym. Oferta przeznaczona jest dla osób, dla których liczy się głównie radość czerpana z aktywności, a nie ekstremalne osiągi. Którzy chcą kupować atrakcyjną odzież sportową o optymalnych parametrach technicznych. Konkurenci w tym segmencie często nie przykładają należytej uwagi do designu. Outhorn chce właśnie w tym aspekcie powalczyć o klienta, czyli mają być to świetna relacja jakość−cena i bardzo atrakcyjny, zgodny z aktualnymi trendami wygląd. 

 


 

Wymiary