DARMOWA DOSTAWA OD 500 ZŁ KURIER 12 ZŁ WYSYŁKA 24H
-16%
Dobra cena

Męska bielizna termoaktywna Outhorn BIMB600G 2017 M/L

Cena z VAT

75 PLN

Produkt niedostępny

89,99 PLNinfo_outline

Producent OUTHORN

16%
Dobra cena
Dodaj do koszyka

Sprawdź nasze promocje

Opis produktu

Męska bezszwowa bielizna termoaktywna, wykonana z lekkiej, elastycznej dzianiny. Główną funkcją odzieży jest odprowadzanie nadmiaru wilgoci wytwarzanej podczas wysiłku fizycznego oraz utrzymanie optymalnej temperatury ciała. Zastosowanie elastycznych włókien podwyższa odporność materiału na uszkodzenia mechaniczne oraz zapewnia dopasowanie odzieży do kształtu sylwetki. Bielizna doskonale sprawdza się jako pierwsza warstwa odzieży.  

Materiał: 61% poliamid, 30% poliester, 9% elastan
Dwuwarstwowa konstrukcja
Specjalnie wydzielone strefy o podwyższonym stopniu
Bardzo dobre odprowadzanie potu na zewnątrz
Materiał szybkoschnący
Materiał antypilingujący
Krój dobrze dopasowany do ciała
Idealna na narty, do biegania, na rower, w góry
Tkanina elastyczna, przyjemna w kontakcie z ciałem
Kolor: czarny
Rozmiar: M

Materiały i technologia

Producent

Odnowione logo i wizerunek, dedykowany marce zespół marketingowy, ambitne plany – polska marka Outhorn rusza na podbój rynku outdoorowego. Outhorn należy do firmy OTCF, tej samej która pod swoimi skrzydłami posiada markę 4F. Produkty 4F i Outhorn powstają dokładnie w tej samej fabryce. Outhorn istnieje w portfolio OTCF od 1996 roku, niemniej właśnie teraz – ze względu na strategię firmy – redefiniowano miejsce Outhornu zarówno w portfolio spółki, jak i na rynku odzieży sportowej w Polsce. 

Zwiększony asortyment – kolejne kolekcje są dwukrotnie szersze niż analogiczne w roku minionym. Oferta przeznaczona jest dla osób, dla których liczy się głównie radość czerpana z aktywności, a nie ekstremalne osiągi. Którzy chcą kupować atrakcyjną odzież sportową o optymalnych parametrach technicznych. Konkurenci w tym segmencie często nie przykładają należytej uwagi do designu. Outhorn chce właśnie w tym aspekcie powalczyć o klienta, czyli mają być to świetna relacja jakość−cena i bardzo atrakcyjny, zgodny z aktualnymi trendami wygląd. 

 


 

Wymiary