-13%
Dobra cena

Damska bielizna termoaktywna Ilsa Set

Cena z VAT

130 PLN

Produkt dostępny

149,99 PLN

Producent VIKING

Rozmiar

Liczba sztuk

1

13%
Dobra cena
Dodaj do koszyka

Opis produktu

Bielizna narciarska dla kobiet.

 

Model bielizny Ilsa jest przystosowany dla kobiet lubiących aktywnie spędzać czas na stoku. Bielizna posiada pasmowe odprowadzanie potu oraz wzmocnienia na kolana i łokcie, które chronią przy uderzeniach.


Techniczna i rozciągliwa bielizna termoaktywna gwarantuje dobre odprowadzenie wilgoci oraz właściwe utrzymanie ciepła w chłodne i mroźne dni. Może być stosowana jako dodatkowa warstwa lub samodzielne odzienie przy różnych aktywnościach. Bezszwowa struktura sprawia, że bielizna idealnie dopasowuje się do ciała i nie ugniata.

 

Materiał: 59% Poliamide, 32% Poliester, 9% Elastan.
Termo-regulator pomagający zachować optymalna temperaturę ciała.
Szybkoschnąca.
Bezszwowa.
Doskonała elastyczność.
Wysoki komfort użytkowania.
Druga skóra
 

Kolory:
 - czarno-szary
 - czarno-miętowy

Materiały i technologia

Linia produktów bezszwowych, dedykowanych dla osób uprawiających sport przez cały rok. Bardzo elastyczne, idealnie dopasowujące się do kształtów ciała. Zastosowanie w strefach wzmożonej potliwości struktury siatkowej, zwiększa odprowadzanie wilgoci na zewnątrz. Dodatkowe wzmocnienia na łokciach i kolanach, chronią w przypadku uderzeń i dodatkowo docieplają. Bielizna nie elektryzuje się, a dzięki właściwościom antyalergicznym, nie powoduje uczuleń i podrażnień.

Producent

VIKING jesteśmy polską marką sportową, której właścicielem jest LARIX. Firma od wielu lat z powodzeniem funkcjonuje na polskim rynku będąc dystrybutorem światowej sławy marek sportowych. W 1996r. wprowadziliśmy własną – VIKING, która w swej autorskiej kolekcji posiadała wówczas produkty należące zaledwie do dwóch grup: rękawice narciarskie oraz snowboardowe.

Od samego początku ustaliliśmy zasady, którymi kierujemy się do dnia dzisiejszego: dobór odpowiednich materiałów, wysoka jakość wykonania, funkcjonalność, a także zgodność wzornictwa z najnowszymi trendami w modzie sportowej. Na efekty nie musieliśmy długo czekać. W krótkim czasie okazało się, że produkty marki VIKING zyskały aprobatę właścicieli sklepów i sieci sportowych, a co najistotniejsze, były chętnie kupowane przez ich klientów. To oni są główną siłą napędową dopingującą zespół tworzący kolekcję do poszukiwana nowych lub pozyskiwania już istniejących najlepszych technologii i membran. W naszych kolekcjach znajdą Państwo materiały WIND - LOCKER®, WINDSTOPPER® czy THINSULATE®.

Obecnie poza niezawodnie funkcjonującą już kolekcją zimową (rękawice, czapki, bandany, outdoor, bielizna termoaktywna), powstała również świetnie zapowiadająca się oferta letnia, w której znaleźć można ultralekkie czapki, rękawice „running”, produkty outdoor, kije trekkingowe oraz bieliznę termoaktywną – wszystko sygnowane logiem VIKING. Chcemy by bardzo wysoka jakość była dostępna możliwie dużej grupie odbiorców, dlatego oferujemy najlepszy stosunek jakości do ceny na rynku. Dzięki bardzo szerokiej ofercie, swoje produkty dedykujemy wszystkim grupom klientów, którzy odczuwają potrzebę włożenia czapki, rękawic oraz innych produktów z kolekcji.

Rozwój i rozpoznawalność marki szła w parze z działaniami PR&MARKETING. W latach 2006-2010 nawiązaliśmy współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i staliśmy się częścią historycznych sukcesów Adama Małysza i Justyny Kowalczyk. Do dnia dzisiejszego hojnie wspieramy Paraolimpijską Reprezentację Polski w Narciarstwie Alpejskim oraz rzeszę młodych utalentowanych sportowców zarówno latem jak i zimą. Jesteśmy dumni z naszego VIKING TEAM.

Prestiż marki wzrastał proporcjonalnie do udziału w polskim rynku akcesoriów sportowych, na którym od dłuższego czasu jesteśmy w ścisłej czołówce. Co więcej, produkty VIKING od wielu lat obecne są na Ukrainie, Słowacji i Mołdawii. Od 2012 jesteśmy jednym z największych polskich wystawców na prestiżowych targach ISPO Monachium, co bezpośrednio przełożyło się na dynamikę wzrostu eksportu. Obecnie VIKING dostępny jest w Rosji, Hiszpanii, Francji, Czechach, Serbii i Niemczech. W najbliższej przyszłości planujemy dalszy rozwój sprzedaży poza granicami Polski.

VIKING bez żadnych ograniczeń łączy w sobie pasję, nowoczesne rozwiązania technologiczne i najbardziej aktualne trendy w zakresie kolorystyki i wzornictwa. Dziękujemy wszystkim klientom, że wybrali naszą markę. Liczymy, że sięgną po kolejne produkty. VIKING – NAPRAWDĘ WARTO.

ZESPÓŁ VIKING 


Historia Viking w pigułce

1996/97 – rozpoczęcie pracy nad powstaniem i koncepcją nowej marki na polskim rynku.
1997/98 – pierwsza autorska kolekcja marki VIKING.
2003/04 – VIKING oficjalnym partnerem Paraolimpijskiej Reprezentacji Polski w Narciarstwie Alpejskim (umowa kontynuowana do dnia dzisiejszego).
2006/07 – VIKING oficjalnym partnerem Polskiego Związku Narciarskiego.
2007/08 – pierwsza kolekcja damskich rękawic VIKING oraz nowość na rynku polskim: 5-palcowe rękawice dla najmłodszych.
2008/09 - wprowadzenie do kolekcji VIKING odzieży outdoorowej oraz produktów na membranie WindStopper®.
2009/10 - pierwszy sezon VIKING z produktami membranowymi światowej marki 
Gore-Tex®.
2010/11 - VIKING wypuszcza na rynek pierwszą kolekcję bielizny termoaktywnej.
2011/12 – VIKING oficjalnie ogłaszamy marką całoroczną – pierwszy katalog z ofertą letnią.
2012/13 – prezentacja marki VIKING na międzynarodowych targach ISPO 2012.
2013/14 – wzbogacenie oferty o produkty całoroczne: bandany i kije trekingowe.

Wymiary

Dostępne rozmiary: S, M, L, XL.