DARMOWA DOSTAWA OD 500 ZŁ KURIER 12 ZŁ WYSYŁKA 24H
-61%
Dobra cena

Czapka męska Outhorn Rico

Cena z VAT

19 PLN

Produkt niedostępny

49,99 PLNinfo_outline

Producent OUTHORN

61%
Dobra cena
Dodaj do koszyka

Sprawdź nasze promocje

Opis produktu

Materiał: 100% akryl
Model męski
Elastyczna
Rozmiar: S/M, L/XL
Ciepła i miła w kontakcie z ciałem
Kolor: beżowy + wstawki granatowe, grafitowe i szare

Materiały i technologia

Producent

Odnowione logo i wizerunek, dedykowany marce zespół marketingowy, ambitne plany – polska marka Outhorn rusza na podbój rynku outdoorowego. Outhorn należy do firmy OTCF, tej samej która pod swoimi skrzydłami posiada markę 4F. Produkty 4F i Outhorn powstają dokładnie w tej samej fabryce. Outhorn istnieje w portfolio OTCF od 1996 roku, niemniej właśnie teraz – ze względu na strategię firmy – redefiniowano miejsce Outhornu zarówno w portfolio spółki, jak i na rynku odzieży sportowej w Polsce. 

Zwiększony asortyment – kolejne kolekcje są dwukrotnie szersze niż analogiczne w roku minionym. Oferta przeznaczona jest dla osób, dla których liczy się głównie radość czerpana z aktywności, a nie ekstremalne osiągi. Którzy chcą kupować atrakcyjną odzież sportową o optymalnych parametrach technicznych. Konkurenci w tym segmencie często nie przykładają należytej uwagi do designu. Outhorn chce właśnie w tym aspekcie powalczyć o klienta, czyli mają być to świetna relacja jakość−cena i bardzo atrakcyjny, zgodny z aktualnymi trendami wygląd. 

 


 

Wymiary

Wymiary* bezpośrednio z czapki Rico:

Rozmiar: S/M (obwód głowy do ok. 57 cm)

Wysokość bez naciągania: 21 cm
Szerokość bez naciągania: 23 cm

Rozmiar: L/XL (obwód głowy od ok. 59 cm)

Wysokość bez naciągania: 21 cm
Szerokość bez naciągania: 25 cm

* Wymiary zostały pomierzone z najwyższą starannością i dokładnością, tak aby ułatwić Państwu dobór rozmiaru. Jednak ze względu na sposób mierzenia oraz na specyfikę materiałów (np. elastyczność, możliwość lżejszego lub mocniejszego naciągnięcia), należy przyjąć pewną tolerancję w ramach rozsądnej granicy błędu.